EXPLORADORS/AS D’HISTÒRIA📚✨

El passat 14 d’abril, l’alumnat de 5é de Primària va viure una experiència molt especial amb la seua visita a la Biblioteca Pilar Faus. Allí gaudim d’una animació lectora dinàmica, creativa i molt completa, que va despertar encara més el nostre interés pels llibres i les històries.

Durant l’activitat, no sols ens deixem portar per la màgia de la lectura, sinó que també vam aprendre a moure’ns per la biblioteca com a autèntics/as exploradors/as: descobrim com buscar llibres, interpretar l’organització dels prestatges i trobar lectures adaptades als nostres gustos.

I el millor de tot… trobem autèntics tresors! Sens dubte, va ser una jornada enriquidora que ens anima a continuar llegint, imaginant i descobrint nous mons.

Tornarem prompte! 📚✨

ABRAÇANT NOVES REALITATS

🌈 Hui, Carles i Clara ens guien en el taller LGTBI: Abraçant noves realitats, una proposta pensada per a obrir espais de diàleg, reflexió i aprenentatge entorn de la diversitat afectiu-sexual. Abraçant noves realitats és una invitació a créixer col·lectivament, a ampliar mirades i a construir una convivència més justa i diversa, on totes les persones tinguen cabuda.

Dia de l’Esport! 🏃‍♀️⚽

Durant estos dies, el nostre col·le s’ha omplit de moviment i riures. Hem gaudit d’un munt d’activitats pensades per a passar-lo bé mentres fem esport i aprenem junt@s.

Un dels moments més especials ha sigut compartir els jocs tradicionals que l’alumnat de sext ha preparat amb moltíssima il·lusió. Han sigut un@s profes genials per un dia!

I com a fermall final, ens hem anat fins al riu per a celebrar la nostra carrera solidària. Un matí increïble, bon ambient i moltes ganes de compartir moments inoblidables … no es pot demanar més!

Sens dubte, uns dies per a recordar l’important que és fer esport i passar-ho bé junt@s 💪

🏉 Ens encanta l’esport!

Ens encanta l’esport i creiem fermament en el seu poder com a ferramenta educativa. Per això, hem participat en el programa +Sport a l´escola.

El nostre alumnat ha pogut gaudir d’una jornada de rugbi en el camp del CAU, posant en pràctica tot l’aprés durant les últimes setmanes. Esta experiència els ha permés acostar-se a esports menys coneguts, fomentant valors com el treball en equip, el respecte i l’esforç.

Volem agrair a la Federació de Rugbi i a la Fundació Trinidad la seua implicació i suport en la promoció de l’esport en els centres educatius.

EDUCANT EN IGUALTAT HUI I SEMPRE

Ahir vam celebrar el Dia Internacional de la Dona, una jornada per a reflexionar, aprendre i continuar construint un món més just.

Creiem fermament que continua sent necessari educar en el respecte, la igualtat i el reconeixement de totes aquelles dones que, al llarg de la història, han sigut silenciades, malgrat les seues aportacions en àmbits intel·lectuals, científics, socials i culturals.

Durant la setmana passada vam realitzar diferents activitats per a visibilitzar els seus assoliments i reflexionar sobre la importància de la igualtat. Però, més enllà d’una data concreta, treballem estos valors cada dia de l’any, fomentant en el nostre alumnat una mirada crítica, respectuosa i igualitària cap a la societat.

Perquè educar en igualtat hui és construir un futur millor per a tots i totes. 💜

💜 JUNT@S FEM UN MÓN MILLOR 💜

Durant esta setmana, ens vestim de morat per a commemorar el 8 de març, Dia Internacional de la Dona.

Al llarg d’estos dies estem realitzant diverses activitats educatives, artístiques i de reflexió per a reconéixer el paper de les dones en la història i en la nostra societat, fomentant la igualtat d’oportunitats i promovent el respecte i la convivència.

👩‍🏫 Activitats que ens ajudaran a continuar construint una escola i societat més justa i igualitària.

🎶 A més, el primer cicle de primària ha preparat amb molta il·lusió un manifest que s’ha convertit en cançó. No us la podeu perdre.

CANÇO 8 DE MARÇ

Projecte d’educació emocional en 1r de Primària

L’alumnat de 1r de Primària està duent a terme un preciós projecte d’educació emocional l’objectiu de la qual és aprendre a reconéixer, expressar i cuidar les emocions, tant les pròpies com les dels altres.

A través d’esta iniciativa, els nostres/as xicotets/as estan descobrint la importància de posar nom al que senten, compartir com es troben i mostrar empatia cap als qui els envolten.

Com a part del projecte, col·locaran per diferents espais del col·legi uns cartells molt especials. En ells trobareu xicotetes frases positives i motivadores que qualsevol alumne o alumna podrà agafar i emportar-se amb si. La idea és senzilla, però molt poderosa: si algú té un dia difícil, està trist o simplement necessita un somriure, podrà arrancar una frase que li recorde una cosa bonica.

Són missatges creats per a alegrar el dia, donar ànim i recordar que tots i totes som valuosos/as, capaços i benvolguts/as.

Amb este gest, els xiquets i xiquetes de 1r de Primària volen contribuir al fet que el nostre col·legi siga un lloc més amable, alegre i ple de bones paraules.

UN MISSATGE BONIC POT CANVIAR UN MAL DIA.

🎭✨ Així hem viscut la nostra Setmana de Carnestoltes! ✨🎭

LA VOLTA AL MÓN EN 80 DIES.

Setmana en el nostre col·le ple de color, música i moltíssima il·lusió. 🌈 Consignes carnavaleras: cada dia hem seguit una consigna diferent: pentinats bojos, calcetins divertits, pijamada party… La imaginació no ha tingut límits! 🎨 Tallers i preparatius a través d’activitats creatives: elaboració de màscares i antifaços, cançons i coreografies.

🎉 Gran desfilada final

El fermall d’or ha arribat amb la nostra desfilada de Carnestoltes juntament amb el CEIP Teodoro LLORENTE i les famílies. La música, els balls i els somriures han sigut protagonistes d’una jornada inoblidable.

🏑✨ Sext i quint viuen el Mundial d’Hoquei ✨🏑


El nostre alumnat ha gaudit d’un matí diferent gràcies al Mundial d’Hoquei. Hem pogut gaudir en directe del partit entre Països Baixos i Anglaterra, una trobada plena d’emoció que ha despertat molt d’interés i entusiasme.

Mentres veien el partit, els xics i xiques van poder conéixer millor este esport, comentar les jugades i gaudir de l’ambient esportiu, compartint riures, opinions i alguna celebració. Ha sigut una forma divertida d’aprendre i de viure l’esport des del col·le.

Una experiència distinta que segur recordaran i que demostra que aprendre també pot ser emocionant i molt divertit.

🌳 Celebrem el Dia de l’Arbre amb la nostra “NATURFEST” 🌿

Dissabte passat, amb motiu del Dia de l’Arbre, nostra AFA va organitzar la “NATURFEST”, una jornada dedicada a gaudir, aprendre i cuidar el nostre entorn natural.

Durant la trobada, famílies, alumnat i professorat van unir esforços per a reorganitzar la jardineria del col·legi, plantant plantes autòctones que embelliran els nostres espais i contribuiran a un entorn més sostenible.

A més, comptem amb la participació de la nostra companya Laura Saus, qui ens va delectar amb la narració del seu llibre “La Terra en vaga”, una història que convida a reflexionar sobre la importància de cuidar el planeta i actuar amb consciència ecològica. 🌍📖

Va ser un matí ple de col·laboració, aprenentatge i respecte per la naturalesa, en la qual grans i xicotets compartim el compromís de cuidar el planeta des del nostre propi col·le. 🌱💚

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies