EDUCANT EN IGUALTAT HUI I SEMPRE

Ahir vam celebrar el Dia Internacional de la Dona, una jornada per a reflexionar, aprendre i continuar construint un món més just.

Creiem fermament que continua sent necessari educar en el respecte, la igualtat i el reconeixement de totes aquelles dones que, al llarg de la història, han sigut silenciades, malgrat les seues aportacions en àmbits intel·lectuals, científics, socials i culturals.

Durant la setmana passada vam realitzar diferents activitats per a visibilitzar els seus assoliments i reflexionar sobre la importància de la igualtat. Però, més enllà d’una data concreta, treballem estos valors cada dia de l’any, fomentant en el nostre alumnat una mirada crítica, respectuosa i igualitària cap a la societat.

Perquè educar en igualtat hui és construir un futur millor per a tots i totes. 💜

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies