CRITERIS DE BAREMACIÓ 2024-2025

APARTATSCRITERIPUNTS
1Germans o germanes:
– Per cadascun dels germans o germanes, o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitats d’adopció, matriculats en el centre.
15
2Proximitat del domicili:
– Domicili familiar o laboral situat en l’àrea d’influència del centre.
– Domicili familiar o laboral situat en les àrees limítrofes a l’àrea d’influència del centre.

10
5
3Renda per càpita de la unitat familiar (sense ser persona beneficiària de la RVI) d’acord amb l’IPREM, corresponent a 14 pagues, en relació a l’exercici fiscal anterior en 2 anys a l’any natural en que se sol·licita plaça escolar:
– Renda anual per càpita igual o inferior a la meitat de l’IPREM.
– Renda anual per càpita superior a la meitat de l’IPREM i inferior o igual a l’IPREM.
– Renda anual per càpita superior a l’IPREM i inferior o igual al resultat de multiplicar l’IPREM per 1,5.
– Renda anual per càpita superior al resultat de multiplicar l’IPREM per 1,5 i inferior o igual al resultat de multiplicar l’IPREM per 2.

6
4
4Condició de persona destinatària de la Renda Valenciana d’Inclusió (RVI).7
5Pare, mare o tutors legals treballadors, en actiu, en el centre docent.7
6Condició legal de família nombrosa.
– Especial
– General

5
7Alumnat nascut de part múltiple.
Per cada germà o germana nascut en el mateix part.
1
8Família monoparental.
– Especial
– General

9Discapacitat
Discapacitat de l’alumne o alumna:
– Igual o superior al 65%
– Entre el 33% i el 64%

Discapacitat dels pares, mares, tutors legals, germans o germanes:
– Igual o superior al 65%
– Entre el 33% i el 64%

4

3
10Germans o germanes si se sol·licita plaça escolar per primera vegada en la Comunitat Valenciana o per canvi de localitat de residència:
Per cadascun dels germans o germanes, o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitats d’adopció, que sol·liciten plaça escolar per primera vegada en la Comunitat Valenciana o canvien de localitat de residència.
15
11Condició d’esportista d’elit, d’alt nivell o d’alt rendiment, així com el personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d’elit de la Comunitat Valenciana. Alumnat que acredite la condició d’esportista d’elit, d’alt nivell o d’alt rendiment, així com de personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d’elit de la Comunitat Valenciana, i que no sol·licite, o bé no li corresponga, l’admissió sobre la base del criteri de preferència.2
12Circumstància específica:
– Haver sol·licitat el nostre centre en primera opció.
– Condició d’antiga alumna o alumne del propi interessat, d’algun dels seus pares, mares o tutors legals o algun dels germans o germanes o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitats d’adopció, de la persona sol·licitant en el nostre centre.
1