Menjador

L’estada destinada al menjador escolar es troba en la planta baixa de l’edifici i compta amb un accés directe des del carrer per als proveïdors. Encara que actualment estan fent ús d’ell uns 120 comensals, les nostres instal·lacions tenen capacitat per a uns 150 comensals.

Disposem de 7 educadors que atenen el nostre alumnat d’Infantil i Primària. Quant al personal de cuina comptem amb una cuinera i una ajudant de cuina que elaboren el menú diàriament en el centre.

Per al curs acadèmic 2023/2024 l’empresa d’alimentació amb la qual treballarem serà: Catering 4 i 5 SL.

La persona encarregada del menjador és Na. Silvia Sala Ripoll i per a contactar amb ella ha de fer-se a través del correu electrònic del Centre 03008356@edu.gva.es o cridant al número de telèfon 965937137.

Dependències annexes:

1. Cuina