Bons Menjador

L’alumnat d’Infantil i Primària “eventual” del menjador, és a dir, aquell que faça un ús puntual o esporàdic del servei de menjador, disposarà d’un sistema de bons amb les següents característiques:

• Els bons són per al present curs acadèmic, 2023-2024.
  • Són personals i intransferibles, exceptuant el cas de germans (i en aquest cas el bo podrà ser “familiar” i seà un bo de 6, mai de 3).
  • El seu ús no pot limitar-se, únicament, als dies “especials” de menjador (Halloween, Nadal, Fi de Curs…).
  • Si l’alumnat ja és usuari del menjador de dies alterns (ex. assisteix dilluns i dimecres), i se li cobra mitjançant domiciliació bancària, no és necessari que adquirisca bons quan desitge quedar-se algun dia més diferent a l’habitual, simplement el familiar indicarà en l’agenda del xiquet o de la xiqueta quin dia o dies “extres” (no habituals) es quedarà en el menjador.
  • Posarem a la vostra disposició dues possibilitats de bons (tenint en compte que el menú de menjador escolar és de 4,25€/dia):
    • Un bo de 3 menús per 12,75€
    • Un bo de 6 menús per 25,50€

Com adquirir el bo de menjador?

Mitjançant transferecia bancària al següent compte del BANC SABADELL:

ES84 0081 0281 5600 0125 5929

S’indicarà com a concepte: BO MENJADOR 3 (ingrés 12,75€) o BO MENJADOR 6 (ingrés 25,50€) + NOM I COGNOMS DE L’ALUMNE O ALUMNA.

Una vegada realitzat l’ingrés, ens fareu arribar el justificant de pagament a través del correu electrònic s.salaripoll@edu.gva.es i se us farà lliurament del BO corresponent (se li lliurarà al xiquet o xiqueta, no sent necessari que acudisca un adult).

Com funciona el bo de menjador?

El mateix dia que el xiquet o xiqueta desitja quedar-se en el menjador, portarà al col·legi el seu bo (de 3 o de 6), i li ho entregarà a les 9h. a la monitora que acudisca a la seua classe a passar llista dels comensals previstos per al dia. En el bo haurà d’estar escrita la data del dia que desitja quedar-se i la signatura del familiar (de manera que autoritza l’alumne/a a quedar-se al menjador).

Una vegada la monitora o monitor encarregat arreplegue tots els bons, li’ls facilitarà a l’Encarregada de Menjador, qui els segellarà, signarà i tornarà al xiquet/a perquè puga utilitzar-lo en pròximes ocasions. Una vegada consumits els 3 o 6 menús, el bo s’arxivarà en el Centre per a la comptabilitat.

MOLT IMPORTANT! Previ a l’ús del Servei de Menjador Escolar, la família de l’alumnat ha d’informar el Centre de qualsevol aspecte rellevant que concernisca la seua salut com al·lèrgies, intoleràncies…