Ràdio Escolar

Vos presentem el resultat de les gravacions de poesies per part de l’alumnat de l’àrea de religió del Centre. Per a fer aquestes gravacions hem emprat l’emissora de ràdio que hem muntat al Centre gràcies a la dotació que hem rebut del Projecte de Investigació i Innovació Educativa 2021-2022.

Així, ha pogut participar tot aquell alumnat matriculat en aquesta assignatura, i interessat en fer l’activitat, encara que no puguera assistir a l’acte voluntari que es va cel·lebrar fóra de l’horari lectiu per commemorar la “Coronació de le Verge”.

Classe de Primer de Primària
Classe de Segon de Primària
Classe de Tercer de Primària
Classe de Quart de Primària
Classe de Cinqué de Primària
Classe de Sisé de Primària

Rap “Un regal especial”

L’alumnat de cinqué de Primària ha fet un rap explicant el procés o la finalitat del seu projecte desenvolupar en l’àrea de “Projectes interdisciplinars”. Esperem que vos agrade el resultat perquè l’han escrit i gravat ells i elles.

Equip Nadal: Wence, Sabrina, Nerea y Joaquín

Team treballador: Edurne, Irina, Nicolás y Miguel