DOCUMENTS D’INICI DE CURS

Cada curs és necessari realitzar una sèrie d'actuacions relacionades amb l'organització del centre.

Per la seua rellevància és molt important completar-les al més prompte possible.

Algunes afecten la totalitat de l'alumnat i grups del Centre i unes altres tan sols a alguns grups o a part de l'alumnat.

Les hem concentrades en aquesta pàgina per a major claredat, encara que alguna també la podeu trobar en un altre apartat d'aquesta web

El procediment a dur a terme en igual en totes:

  • Obriu el document
  • Imprimiu-ho i empleneu-ho.
  • Signeu-ho
  • Maneu-ho al correu 03004636@edu.gva.es o al tutor / a .

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies