ORIENTACIÓ

El centre disposa d'una orientadora  amb permanència en el centre tots els dies de la setmana.

Orientación-escolar-1

Funcions:

• Coordina al costat d'altres professionals les activitats d'orientació dels centres del sector.

• Col·labora en els processos d'elaboració, avaluació i revisió dels projectes curriculars.

• Col·labora amb els tutors en l'establiment dels plans d'acció tutorial.

• Orienta des del punt de vista psicopedagògic en els processos d'aprenentatge i en l'adaptació a les diferents etapes educatives.

orientacion-educativa
  • Detecta a l'inici de l'escolarització les condicions personals i socials que poden facilitar o dificultar el procés d'ensenyament i aprenentatge de l'alumnat i les seues adaptació a l'àmbit escolar.

• Avalua i valora a nivell soci-psicopedagògic i logopèdic a l'alumnat amb necessitats educatives especials, elabora i, si escau, proposa una adaptació curricular significativa.

• Col·labora amb els tutors i els mestres d'Educació Especial en la detecció i el seguiment de les dificultats del procés d'ensenyament-aprenentatge i en la formació dels alumnes amb necessitats educatives especials.

• Assessora a les famílies i la participació en el desenvolupament de programes formatius de pares d'alumnes.

• Assessora als equips docents i equips directius en totes les activitats relatives a les funcions anteriorment citades.