LA TARDOR AL GRAÜLL

Aquesta setmana, els xiquets i xiquetes d’educació infantil han gaudit al màxim. El dimarts van gaudir dels tallers internivells que tant de temps portavem preparant, vam distribuir l’alumnat en equips homogenis amb xiquets i xiquetes de 3,4 i 5 anys i van poder gaudir de distints ambients que haviem preparat en les aules, de manera que tots han passat per tots els ambients: Tallers de matemàtiques manipulatives, d’animació lectora, de danses de la tardor, de joc simbòlic i la instal·lació artística psicomotora.
Es va treballar la llengua, les matemàtiques, la música, psicomotricitat i joc simbòlic d’una manera lúdica i divertida.

Una activitat molt enriquidora per a tot l’alumnat d’infantil que a més s’ha conegut millor i ha après a ajudar-se fora del context del seu grup classe.
A més a més com a cloenda d’aquesta setmana hem gaudit de la tant esperada festa de la tardor degustant aliments típics de la tardor, ballant les danses i com no, rebent la visita de les nostres benvolgudes castanyeres, que enguany a més a més ens han contat el conte de com havien recollit les castanyes per tal de poder-nos-les repartir.