PROJECTE INNOVACIÓ “ARRELS” CEIP GRAÜLL

Després de varies intervencions al llarg del curs aquesta setmana hem realitzat la cloenda de les accions planificades durant aquest any.

Ha resultat molt satisfactòria la participació i la unió entre tot els membres de la Comunitat Educativa. És gratificant que pares i mares hagen ensenyat i guiat al professorat en tasques que no són habituals en la nostra feina, i com l’alumnat ha respòs també, treballant conjuntament, de la mà de les seues famílies i dels seus docents.

Hem passat estonetes molt divertides i profitoses, on ha primat l’harmonia entre totes les persones que hem participat i estem portant endavant aquest projecte tan enriquidor.

El nostre xicotet bosc- pati interior ja està agafant forma, està convertint-se en un espai essencial del  centre, ple d’oportunitats d’aprenentatge.

Una vegada més, el claustre i l’equip directiu del CEIP Graüll vol agrair la col·laboració de totes les famílies que desinteressadament estan aportant la seua llavor per a fer Escola.