PROJECTE D’INNOVACIÓ DEL CENTRE: ARRELS

Una vegada més, la Comunitat Educativa del CEIP Graüll, s’ha agermanat per tal de col·laborar i participar en la transformació d’espais en desús del nostre centre mitjançant el Projecte d’innovació anomenat “Arrels”. En concret, volem revitalitzar el pati interior.

Aquesta renovació va lligada a un procés d’aprenentatge, implicació i participació de tota la Comunitat Educativa, tenint present que la cura i respecte a la natura és un tret d’identitat inclòs en el nostre projecte educatiu.

Considerem necessari que la nostra escola tinga un espai harmònic i relaxant on es puga dur endavant una educació integral i de creixement personal de l’alumnat. Pretenem crear un ambient ple de possibilitats d’aprenentatge, fomentant la coeducació, el desenvolupament dels sentits, les relacions de convivència entre iguals i la compensació de desigualtats.

L’equip directiu i la resta del claustre del CEIP Graüll agraeix a totes les famílies assistents i a l’ alumnat  la seua implicació i participació  per poder fer realitat el projecte Arrels.