HAPPY HALLOWEEN AL CEIP GRAÜLL

L’àrea d’anglès no sols comprén la seua llengua, també es treballen les seues manifestacions culturals. És per això que el passat 28 d’octubre l’alumnat va poder vindre disfressat, caracteritzat o amb algun complement per celebrar Halloween. També es van decorar les aules i es van realitzar diferents activitats i jocs relacionats amb aquesta festivitat. Cal destacar un magnífic i terrorífic Escape Room preparat per a l’ocasió on els xiquets i xiquetes van gaudir moltíssim.

A més a més, les famílies van participar d’una manera molt activa ajudant a elaborar uns ezmorzars terrorífics d’allò més creatius.

D’altra banda, el passat 4 novembre l’alumnat de 5é i 6é van passar per les aules de la resta dels cursos per contar un conte sobre els monstres valencians amb un vídeo que van realitzar utilitzant la tècnica del croma: