EL COR DE LA TERRA

L’alumnat de cinquè i sisè del CEIP Graüll junt amb l’alumnat del CEIP Mediterrània i el del CEIP Trenc d’Alba, va participar en el projecte educatiu L’Escola Canta. El projecte, a banda de, treballar la cultura, música i llengua valenciana, fa un al·legat per la cura del medi ambient i la emergència climàtica que pateix el nostre planeta.

La música i el moviment coreogràfic van ser l’objecte d’aquest concert. La idea és conscienciar a tot el públic sobre la necessitat de tenir cura del nostre planeta.

L’actuació va ser un èxit gràcies a l’interès que van posar els xiquets i xiquetes i a l’esforç dels docents, mestres de música i a les bandes del  centre artístic musical de Xàbia  per tal que interpretaren correctament la cantata.

Enhorabona !!