6ª Fira Solidària del Llibre 2024

Ahir es va desenvolupar a la nostra escola l’activitat principal per tal de celebrar el “Dia del Llibre”.

En la seua 6ª edició, es va organitzar la “Fira solidària del llibre usat”, on tota la comunitat educativa va poder aportar els seus llibres usats per tal que pugueren ser adquirits per altres famílies al mòdic preu d’un euro. Tot l’alumnat va participar amb, almenys, la “compra” d’un llibre i també moltes famílies van col·laborar per la vesprada.

Cada xiquet i xiqueta va ser obsequiat també amb una rosa de llepolia feta per l’escola en commemoració del Dia del Llibre.

Finalment, després de tot el dia, podem dir que la recaptació va ser de 430€, cosa que ens posa molt contents i ens dóna molta energia per seguir preparant aquestos events solidaris.

Tota la recaptació econòmica recollida anirà destinada a l’associació “ASPANION” de suport a les famílies de xiquets/es amb càncer. Aquesta associació també va estar representada a la nostra fira amb una paradeta on es van poder adquirir pel públic diversos articles que ajudaran a finançar-la.

Deixem per ací fotos de l’activitat.