El passat divendres 19 de juny, l’alumnat de 5è i 6è del nostre centre va interpretar la cantata “Ser persona emociona”.
Esta actuació s’emmarca dins del programa d’innovació Innov@arts de la Conselleria d’Educació, Cultura, i Universitats de la Generalitat Valenciana (GVA).
Enhorabona a tots els participants pel seu gran esforç i talent!
