Informació Admissió/Portes Obertes

INFORMACIÓ SOBRE L’ESCOLA PER AL PROCEDIMENT DE MATRICULACIÓ

Les famílies que estiguen interessades en matricular als seus fills o a les seues filles a l’escola per al curs 2024/2025 disposen d’informació sobre l’escola en els diferents apartats d’aquesta pàgina web.

Si així i tot hi ha famílies que necessiten més informació sobre l’escola, s’ha habilitat un dia per tal de que puguen acudir a conéixer el centre i resoldre els dubtes que puguen tindre. És necessari que les famílies interessades en aquesta reunió informativa es dirigisquen a l’escola per indicar que acudiran, de manera que puguem controlar l’aforament. Aquesta comunicació s’ha de fer a través del correu electrònic de l’escola 12004254@edu.gva.es

Els dies establerts aquest curs escolar són el 8 i 9 de maig a les 17:00, recordem que per acudir cal comunicar-ho prèviament a l’escola per correu o telèfon.

SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ

L’admissió serà telemàtica excepte per a les persones que no disposen de mitjans informàtics, en aquest cas podran fer-la en l’escola que trien com a primera opció.

L’enllaç de la web de Conselleria per poder fer l’admissió és el següent (en breu estarà operatiu): https://portal.edu.gva.es/telematricula/

En aquest web podreu consultar la informació relativa a aquest procediment.

LEGISLACIÓ (cliqueu per accedir-hi)

RESOLUCIÓ de 25 d’abril de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, per al curs 2024-2025.

DECRET 48/2024, de 23 d’abril, del Consell, pel qual es regula el procés d’admissió en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, a la Comunitat Valenciana.

ORDRE 8/2024, de 24 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es regula el procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial a la Comunitat Valenciana.

LLETRA DE DESEMPAT (No s’ha dut a terme el sorteig de cara a l’admissió 2024-2025)

També s’ha procedit al sorteig de les lletres en cas de desempat.

– Per al primer cognom són: “SP”

– Per al segon cognom són: “PS”. que s’aplicarà només quan existisca coincidència en el primer cognom. En cas de no tenir segon cognom es considerarà que comença per “AA”.

Qualsevol dubte que tingueu al respecte del procés d’admissió podeu consultar-ho amb nosaltres a través del correu de l’escola: 12004254@edu.gva.es o per telèfon al 964738765

Podeu consultar també el web de la Generalitat Valenciana: http://ceice.gva.es/va/web/admision-alumnado/inicio