MENJADOR

Correu electrònic: s.domingosafont@edu.gva.es

CAL CONCERTAR CITA PRÈVIA

LA CUINA

Al Censal posem el focus en la importància que el menjador escolar estiga aliniat amb els objectius i els valors que té l’escola. Pensem que el menjador és un període rellevant en el qual l’alumnat passa molt de temps i que ha de ser també una estona educativa.

Disposem de cuina pròpia, el menjar es cuina cada dia amb ingredients de qualitat i de proximitat, cada any busquem anar elevant el percentatge de producte ecològic en col·laboració amb l’empresa Cuinatur.

EMPRESA DE MENJADOR ESCOLAR

El Consell Escolar de la nostra escola, reunit el passat mes de juliol de 2021, acordà continuar amb l’empresa Cuinatur per a la gestió del menjador escolar.

Podeu trobar més informació d’aquesta empresa ací.

El preu d’aquest servei per al present curs escolar, 2021-22, serà de 4’25€ per comensal i dia.