Projecte Musiquem

El Projecte Musiquem és un projecte que s’ha engegat el curs 2021-2022 a la nostra escola en col·laboració amb la Universitat Jaume I.

Aquest projecte es desenvolupa als cursos de 4t, 5é i 6é de primària durant 1 hora a la setmana exclusiva per al projecte, a banda es fa 1 hora setmanal d’educació musical.

El projecte preten que l’alumnat:

• Millore la seua competència artística.
  • Estiga en contacte amb instruments com guitarres acústiques, guitarres elèctriques, baixos, teclats, bateries,… amb els quals no es pot comptar habitualment en una escola.
  • Que l’alumnat en llibertat s’agrupe en diferents formacions musicals i exploren els seus gustos per la música i puguen dur a terme les següents propostes.
  • Desenvolupe accions d’aprenentatge servei (APS) de les que es plantegen en les diferents tutories del centre.
  • Amplie el seu autoconeixement i utilitze la música com a element que ajude a millorar la gestió de les seues emocions.