Correllengua

L’última setmana de setembre o primera d’octubre, se celebra a la nostra escola la festa del Correllengua.

Amb aquesta festa es recorda l’entrada en 1238 del Rei En Jaume a la ciutat de València.

L’escola Censal, està lligada a la identitat lingüística i cultural del nostre poble i considerem que la història i la cultura són senyes d’identitat i un valor molt important.

Aquesta festa consisteix en l’elaboració per part de l’alumnat i del professorat del centre d’un mural cridaner de la festa i la participació.

Així mateix, un matí ens visita la Flama del Correllengua, que és rebuda llegint un manifest a càrrec de l’alumnat.

Per la vesprada, xiquets i xiquetes, famílies i professorat participen del Correllengua que recorre els carrers de Castelló i acaba amb l’homenatge al  Rei En Jaume.