LA LECTURA A L’ESCOLA

A la nostra escola pensem que és cabdal per a l’èxit educatiu i personal que els xiquets i xiquetes de l’escola siguen persones lectores. Fomentem el gust per la lectura i un contacte permanent amb la literatura en totes les etapes educatives.

Les principals accions que duem a terme són les següents:

• Lectura diària de 15 minuts tots els matins a les 9:00, tots els cursos de Primària.
  • Llibres de lectura trimestrals de 3r a 6é a través de tertúlies dialògiques.
  • Foment de les recomanacions de llibres de lectura entre el propi alumnat: Booktubes, presentacions,…
  • Celebració del dia del llibre amb propostes literàries.
  • Elaboració d’un conte rodat entre tot l’alumnat de l’escola
  • Acompanyament lector: activitat en la qual l’alumnat de cursos grans ajuda a llegir a l’alumnat més menut.

Per més informació podeu consultar el Pla de Foment de la Lectura en l’apartat de Documentació del Centre.