Informació Admissió/Portes Obertes

INFORMACIÓ SOBRE L’ESCOLA PER AL PROCEDIMENT DE MATRICULACIÓ

Les famílies que estiguen interessades en matricular als seus fills o a les seues filles a l’escola per al curs 2024/2025 disposen d’informació sobre l’escola en els diferents apartats d’aquesta pàgina web.

Si així i tot hi ha famílies que necessiten més informació sobre l’escola, s’ha habilitat un dia per tal de que puguen acudir a conéixer el centre i resoldre els dubtes que puguen tindre. És necessari que les famílies interessades en aquesta reunió informativa es dirigisquen a l’escola per indicar que acudiran, de manera que puguem controlar l’aforament. Aquesta comunicació s’ha de fer a través del correu electrònic de l’escola 12004254@edu.gva.es

Els dies establerts aquest curs escolar són el 8 i 9 de maig a les 17:00, recordem que per acudir cal comunicar-ho prèviament a l’escola per correu o telèfon.

La circumstància específica establerta per l’escola que atorga 1 punt en el procediment d’admissió és: viure o treballar en l’antiga zona d’influència establerta en el procediment d’admissió del curs 2023-2024 i anteriors.

SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ

L’admissió serà telemàtica excepte per a les persones que no disposen de mitjans informàtics, en aquest cas podran fer-la en l’escola que trien com a primera opció.

L’enllaç de la web de Conselleria per poder fer l’admissió és el següent: https://portal.edu.gva.es/adminova/

En aquest web podreu consultar la informació relativa a aquest procediment.

LEGISLACIÓ (cliqueu per accedir-hi)

RESOLUCIÓ de 25 d’abril de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, per al curs 2024-2025.

DECRET 48/2024, de 23 d’abril, del Consell, pel qual es regula el procés d’admissió en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, a la Comunitat Valenciana.

ORDRE 8/2024, de 24 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es regula el procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial a la Comunitat Valenciana.

LLETRA DE DESEMPAT

També s’ha procedit al sorteig de les lletres en cas de desempat.

– Per al primer cognom són: “AP”

Qualsevol dubte que tingueu al respecte del procés d’admissió podeu consultar-ho amb nosaltres a través del correu de l’escola: 12004254@edu.gva.es o per telèfon al 964738765

Podeu consultar també el web de la Generalitat Valenciana: http://ceice.gva.es/va/web/admision-alumnado/inicio