EXTRAESCOLARS

L’AMPA juntament amb el col·legi i l’Ajuntament de Murla han organitzat una sèrie d’activitats extraescolars dins de l’horari lectiu.

D’una banda estan les activitats gratuïtes que són:

1.Les monitores del menjador de dilluns a divendres de 15 a 17h. Tots els/les alumnes, es queden o no al menjador tenen dret de gaudir les mateixes.

2.Les organitzades per l’ajuntament mitjançant una subvenció per a activitats esportives que estan pendents d’aprovació i seran publicades pròximament.

D’altra banda les activitats de pagament que organitzen l’AMPA juntament amb el col·legi. Es llancen una sèrie de propostes i si es formen grups començaran l’1 d’octubre.

Les activitats escolars es regixen per la normativa publicada per la Generalitat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana Núm. 9902/26.07.2024.

S’ha creat un reglament de funcionament de les activitats extraescolars que s’ha aprovat pel Consell Escolar i que pots consultar PUNXANT ACÍ.

Les activitats han començat la primera setmana d'octubre, queden places disponibles. Si estes interessat contacta en: info.ampacolemurla@gmail.com

PAGAMENTS

Els pagaments es faran de l’1 al 5 de cada mes mitjançant transferència bancària al següent compte:
ES42 3105 2646 9227 2001 1085
Titular: AMPA COL·LE MURLA
Concepte: Nom de l’activitat nomene + mes

El preu de les activitats és de 30€ per activitat i mes per a socis/as de l’AMPA i de 35€ per activitat i mes per a no socis/as de l’AMPA.

HORARI