CONEIX LA NOSTRA ESCOLA!

El Ceip Castell del Pop es defineix com a una escola viva i activa l’objectiu de la qual és dur a terme situacions d’aprenentatge basades  en les aportacions de les investigacions fetes en l’àmbit de la neurociència, que suggereixen el respecte pels ritmes d’aprenentatge dels infants a les seves diferents etapes de desenvolupament així com l’aprofitament dels canals naturals d’aprenentatge.

El treball dels mestres està en continua revisió, és per això que cada any dissenyem i participem d’un Pla de Formació per tal d’actualitzar i millorar els nostres coneixements sobre els processos d’aprenentatge dels infants. La nostra formació està centrada enguany amb el ABP (aprenentatge basat en projectes)

Entenem que els xiquets i les xiquetes  han  de poder ser protagonistas dels seus aprenentatges. Creiem en alumnes que es construeixen a si mateix. Creiem en l’ alumnat  que s’escolta i pren decisions en benefici del seu desenvolupament.

Els adults respectem els seus processos individuals de desenvolupament.