Admissió

Ací us informem del procés de admissió per a alumnes de 2 i 3 anys, així com alumnes que vulguen accedir a altres cursos.
El procés és tant per als empadronats a Murla com per als que no.

Per a poder matricular als teus fills, has de passar abans pel procés d’admissió i una vegada que apareguen com admesos s’obrirà un altre procés i un altre calendari per a la matriculació.

El procés és senzill i es fa de manera telemàtica els dies que indiquem a continuació i seguint en enllaç del botó

Seria convenient que si algú té problemes en fer la sol•licitud telemàtica es pose en contacte amb la direcció del Centre.

Calendari d'admissió per als Ensenyaments d'Educació Infantil i Educació Primària.

Presentació telemàtica de sol·licituds: des de les 9:00 h. del 20/04 fins a les 23:59h. del 28/04