DANSA POP

Escola dansa és un projecte educatiu en què conviuen la dansa i la música. És una iniciativa de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, la qual compta amb el suport didàctic del CEFIRE Artísticoexpressiu i del Conservatori Professional de Dansa de Castelló de la Plana.

L’escola dansa és un dels quatre projectes englobats dintre d’Escolarts, una iniciativa didàctica de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació en què conflueixen els objectius comunicatius i els de l’expressió artística.

Amb aquest projecte, es pretén aconseguir els següents objectius:

• Apropar el món de la dansa a l’alumnat i fomentar el gust per conèixer aquesta disciplina artística.
  • Posar a l’abast de l’alumnat coreografies i muntatges escènics que desenvolupen la sensibilitat estètica i potencien l’expressió i la creació artística en l’alumnat.
  • Fomentar el treball en equip i l’acceptació de la imatge corporal que l’alumnat té de si mateix i dels altres.
  • Fomentar la creativitat i expressivitat de l’alumnat a través del llenguatge corporal i del moviment.