Ens hem convertit en el centre de referència de les famílies que opten per les metodologies actives i el treball basat en projectes, per la qual cosa són nombrosos els alumnes que provenen d’altres municipis pròxims.

El programa d’Educació plurilingüe i Intercultural (PEPLI) és el projecte lingüístic que disposa la nostra escola en un ensenyament en tres llengües (valencià-castellà i anglés).

El valencià és utilitzat com a llengua vehicular. Les notes informatives a les famílies són tant en valencià com en castellà i es facilita l’accés a la informació en anglés a qui el necessite.

El nostre projecte educatiu es basa en l’ABP (aprenentatge basat en projecte), actualment amb la LOMLOE conegudes com a situacions d’aprenentatge. Els alumnes des que entren en 2 añitos fins que ixen en 12 anys sempre treballen de la mateixa manera. Som classes internivel, on els alumnes s’entremesclen per edats i això ens fa treballar un tipus de metodologia molt especial, en una escola rural incompleta com la nostra.
L’eix vertebrador del nostre Projecte Educatiu de Centre és el PIIE (projecte d’innovació educativa) DIGI POP: teixint vincles,que fa que el nostre Projecte educatiu de Centre, siga l’eix vertebrador de totes les àrees del Currículum i per descomptat de totes les programacions d’Aula.

Tots els programes que es treballen en el nostre centre estan interconnectats. Enguany se’ns ha atorgat per primera vegada el PDC (projecte digital de Centre), que s’ha convertit en l’impulsor de l’el PIIE, i on hem aconseguit, amb tota la comunitat educativa, crear un PAC innovador, tecnològic, pedagògic…i sobretot únic per al col·legi de Murla.