TOTS PER LA PAU

La pau comença amb un somriure.

El passat dimarts 30 de gener vam celebrar a l’escola el dia de la PAU.

Aquest any en l’escola hem treballat a Wangari Maathai, una dona de Kenia que en 2004 va guanyar el premi Nobel de la PAU.

La classe de 4rt, 5é i 6é vam crear i dibuixar un llibre anomenat Wangari Maathai “Salvando Kenia” . Aquest llibre el vam contar als xiquets i les xiquetes d’infantil.

També vam crear un arbre en el pati amb les nostres mans.

A més, hem triat en cada classe 3 premis nobel de la PAU; un al millor cuidador/a, altre al millor mediador/a i l’últim al millor protector/a.

Eixe dia vam eixir tota l’escola al pati, vam repartir els diplomes a cada classe i vam ballar la cançó de Wangari Maathai.

Units i unides per la PAU.