DIA DE LA BICI

El dia 27, abans de les vacances de Pasqua, tot el centre escolar va realitzar una excursió al Pinaret de Murla per a menjar-nos la mona i passar un dia de convivència en la naturalesa.

L’alumnat d’Infantil va acudir caminant fins al lloc, mentre que l’alumnat de Primària es va desplaçar amb bici o patinet. L’excursió va transcórrer pels camins al voltant del poble de Murla.

Una vegada al Pinaret, l’alumnat va esmorzar. L’alumnat més major, al costat de la mestra d’Educació Física, també va fer un xicotet recorregut que comptava amb tobogans per a posar a prova les seues destreses sobre la bici.

L’alumnat va passar un gran matí, on va aprendre a respectar i cuidar el medi ambient i a desplaçar-se amb bici per a, així, contribuir a l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 3 Salut i Benestar.