Cursa Solidària

El dimecres dia 20 vam celebrar la Cursa Solidària a l’escola Castell del Pop. Durant les setmanes prèvies l’alumnat ha entrenat per conéixer el seu cos i el seu ritme des de l’àrea d’Educació Física per a arribar al dia de la cursa preparats i preparades i, així, poder realitzar-la adequadament.

A les 12h s’ha donat eixida a les diferents curses organitzades segons les aules, des dels més menuts (2-3 anys) fins als més grans (12 anys), on la distància a recorrer ha variat en funció de l’edat.

A més, les mestres, les families i la gent del poble també ha participat.

Ha sigut una cursa molt significativa per a l’escola, ja que la recaudació aconseguida s’ha destinat a la investigació de la cura de la Leucèmia Infantil a través de l’associació “Unoentrecienmil”, a la familia de Rayan i a la compra de diferents jocs educatius per a que Rayan continue amb la seua formació des de l’hospital i casa.

Des de l’escola volem agrair la participació de tota la comunitat educativa per fer d’aquest dia, un dia solidari i emotiu.

GRÀCIES!