EDUCACIÓ FÍSICA I LLENGUATGE COMPUTACIONAL

Durant l’última setmana de febrer l’alumnat de l’escola de Murla ha pogut vivenciar el llenguatge computacional des de l’àrea d’Educació Física amb la col.laboració d’Estefanía (Compu Play).

Seguint la línia de treball basada en el joc “el sòl és lava”, l’alumnat d’Infantil i Primària ha desenvolupat el seu llenguatge computacional a través de la diferenciació de colors, la lateralitat (esquerra, dreta, avant i arrere) i el seu esquema corporal amb l’ús del joc Let’s Code.

Les alumnes de 2-3 anys han aprés ha diferenciar els colors (verd, morat, taronja i blau) amb l’ús de la cançó “Jo tinc un cos i vaig a moure’l”. A més, han treballat la marxa i la carrera.

L’alumnat de 4-5 anys ha aconseguit seguir un camí amb les indicacions donades pels companys/es, per tal d’arribar a on estava el robot.

L’alumnat de 1r, 2n i 3er, a través de les curses de relleus col.laboratives i donant les instruccions adequades, han aconseguit arribar al robot.

Finalment, l’alumnat de 4t, 5é i 6é han treballat la velocitat i el pensament lògic amb les curses de relleus. L’objectiu era aconseguir quan més insígnies millor.