Un carnestoltes passat per aigua.

No cal patir, no cal plorar, que la vida és un carnaval…

El 9 de febrer vam celebrar a l’escola de Murla carnestoltes.

Eixe dia estava previst anar a Tormos per celebrar la festa, però es va suspendre per la pluja.

Així i tot, ens va disfressar i vam fer festa a l’escola. Eixe dia la disfressa era lliure. Després del pati, vam fer 3 grups multinivell (amb xiquets i xiquetes de totes les classes) i vam fer 3 activitats: Un taller de pintura en plàstic, fer una pancarta i ballar Just Dance. Després, vam anar a pegar una volta pel poble. Ens ho vam passar molt bé!

Els 3 dies d’abans de celebrar carnestoltes vam fer les consignes. El dimarts havíem de vindre amb un calcetí de cada color, el dimecres amb algun complement a la cara i el dijous en pijama. Ens va encantar vindre a l’ escola en pijama!!!

Finalment, el dia 16 de febrer vam poder celebrar carnestoltes a Tormos. La temàtica d’aquest any era Contes clàssics. La nostra escola anàvem del LLibre de la Selva.

A les 9:15 ens va arreplegar l’autobús per anar cap a Tormos. Quan vam arribar, vam anar a una plaça del poble. Allí ens vam fer unes fotos en un photocall que hi havien preparat. Després, ens vam posar darrere de la música i vam anar a pegar una volta pel poble. Quan estàvem al passa carrer, va començar a ploure. Ràpidament vam anar a la casa de la cultura i vam esmorzar allí. Ens van repartir entrepans de pernil, formatge i tonyina amb olives. També hi havia coca dolça i plàtans. Quan vam acabar d’esmorzar vam tornar a escola, ja que plovia i no podiem estar jugant a la plaça del poble.

Al arribar al cole vam veure la peli de “Vaiana”

Definitivament, va ser un carnestoltes passat per aigua!!