Cançoner infantil

A les aules d’Infantil (des de 2 a 4 anys) donem molta importància a l’estimulació musical mitjançant la interpretació de diversos estils musicals, moviment corporal i manipulació d’instruments propers als xiquets i xiquetes. Doncs, d’aquesta forma, l’alumnat viu la música i es relaciona amb el seu entorn.

La metodologia predominant a l’aula es du a terme, en gran part, amb la pràcitca vocal, on l’alumnat interpreta peces del nostre cançoner, amb acompanyament corporal i instrumental o coreografies, resultat molt motivador i significatiu per al seu desenvolupament social i cognitiu.

En aquest apartat del blog de l’escola, podràs consultar quines són les cançons que anem treballant a l’aula d’Infantil, per poder escoltar-les i cantar-les amb els més menuts sempre que vullgueu.

Esperem que disfruteu tant com ells quan cantem i ballem a classe!

ÉS L’HORA DE FER MÚSICA

ENDEVINAFRICA