LIDERATGE EDUCATIU

Vam tindre la sort de ser triats per a una investigació en la facultat d’Educació d’Alacant per a l’estudi de lideratge educatiu per al desenvolupament sostenible. Blanca (educadora del Centre) i Raquel (directora) van estar compartint en uns grups de discussió, juntament amb inspectors, tècnics mediambientals i directors d’altres centres, el treball dels ODS a les nostres escoles, exposant els problemes en què els centres es veuen afectats i les possibles solucions.

La idea de l’arbre, era penjar els nostres desitjos com a docents.
Tot el gravat i exposat en els diferents grups de debat, servirà per a una investigació sobre els ODS a les escoles.
Vam estar molt agraïdes de formar part d’este estudi tan important per al nostre planeta.

Vam tindre la sort de gaudir de la ponència de Carlos Gómez Chuliá (formador en situacions d’aprenentatge i coordinador del projecte Willka) i poder valorar la importància del treball d’este professional a les escoles Sekoly Willka (Madagascar) per a treballar els ODS de manera globalitzada. Per a concloure, dir una frase de Carlos que ens va arribar al cor: sempre cal partir de la nostra realitat, ja que cada escola és diferent, i sempre des de la IL·LUSIÓ i l’EMOCIÓ.