BENVINGUTS/BENVINGUDES

Benvinguts/Benvingudes al Col·legi Públic Botànic Cavanilles de Gandia. En aquesta pàgina web podràs trobar tota la informació relacionada amb el centre.

TEATRE D’OMBRES

Emmarcat en la Setmana de llibre i aprofitant el treball realitzat durant les sessions d'apadrinament lector, l'alumnat de 5 anys i 1r de primaria del nostre centre, van gaudir d'un teatre d'ombres xineses realitzat amb molta il.lusio i esforç per part de l'alumnat de 6é.

Gràcies a la col laboració de la mestra Clara Mateu qui ens va elaborar les titelles, vam poder realitzar la representació de tres histories diferents.

Image (4)

APARCAMENT PATINETS PRIMÀRIA

Ja tenim habilitat un espai per aparcar els patinets del nostre alumnat al pati, gràcies a l'aportació de l'AFA.

1 foto agregada

VISITA A LA BIBLIOTECA CENTRAL

El divendres passat com activitat programada en la Setmana del Llibre l’alumnat de 5é i 6é del nostre centre va gaudir de meravelloses històries sobre dracs i llegendes que la bibliotecària Anna ens va narrar amb molt d’entusiasme i emoció.
Ara ja sabem molt més sobre dracs!

SETMANA DEL LLIBRE

La passada setmana vam celebrar a la nostra escola la setmana del llibre, i al cicle d'Infantil, i com a activitat de cloenda, vam realitzar un mural col•lectiu entre tots i totes: el drac de la llegenda de Sant Jordi.

Ha quedat fantàstic!

1 foto agregada (2)

ED. INFANTIL: LES PIRANYES INTRÈPIDES

Per commemorar el “Dia del Llibre”, dins de les activitats del Pla de Foment Lector del nostre centre; les famílies del Cicle d’Infantil ens han fet gaudir amb l’obra de teatre “Les piranyes intrèpides” escrita i protagonitzada per elles.
Han estat tres representacions amb les que l’alumnat s’ho ha passat pirata amb les aventures de Daniela, Rafaela i Marcela, els seus amics i uns terribles i divertits pirates.
Moltes gràcies per aquest tresor que ens heu regalat, ha estat genial!!! 🏴‍☠️👏🏻🩵

Image (6)

INFORMACIÓ GENERAL