BENVINGUTS/BENVINGUDES

Benvinguts/Benvingudes al Col·legi Públic Botànic Cavanilles de Gandia. En aquesta pàgina web podràs trobar tota la informació relacionada amb el centre.

DONACIÓ DE MATERIAL EMPRESA 3POLHABITAT

L’alumnat del centre ja està gaudint de diversos tallers i activitats creades amb les fustes que ens ha donat desinteressadament l’empresa 3polhabitat.com.

L’hotel d’insectes, les megaconstruccions o part dels minimons a infantil són algunes d’elles!

Moltes gràcies per la vostra col.laboració i interés en millorar l'educació del nostre alumnat.

PILOTA VALENCIANA AL BOTÀNIC

Un curs més participem en la promoció del nostre esport autòcton.

Des de l'àrea d'Educació Física del col·legi, un any més, participem en la promoció i el coneixement del nostre esport autòcton: La Pilota Valenciana.

Amb l'estimable col·laboració de l'A.M.P.A. de l'escola que subvenciona gran part del material necessari per fer el guant de pilota, el nostre alumnat de quart curs amb ajuda de les famílies ha elaborat els guants per dur a terme les sessions d'Educació Física.

Aprendrem a jugar a la modalitat de "raspall" i treballarem altres modalitats com "escala i corda".

Convé dir i recordar que el guant de pilota valenciana és un material elaborat en 4t curs de primària i serà necessari en els cursos successius de 5é i 6é per a realitzar aquestes activitats a l'àrea d'Educació Física. Cal tindre cura d'aquest material i no perdre-ho ja que en cinquè i sisè no està subvencionat!!

IMG-20240416-WA0034

PORTES OBERTES

El proper dimecres 24 de abril a les 17h realitzarem la jornada de portes obertes del nostre centre. Us convidem a conèixer les singularitats del Projecte Educatiu, al mateix temps que vos fem un recorregut per totes les instal·lacions.
Vos esperem!

EIXIDA DE PASQUA

Hui l'alumnat de SEGON CICLE com marca la tradició hem anat a menjar la Mona. Hem passat un matí magnífic de convivència jugant a diferents jocs tradicionals.
MicrosoftTeams-image (2)

DIA DE L'ESPORT

El dimarts 26 de març, amb motiu del Dia Internacional de l'Activitat Física, el centre va participar en el projecte del “Dia de l’Esport”, activitat promoguda per la Fundació Trinidad Alfonso, juntament amb la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport. La finalitat d'aquest dia
era conscienciar als xiquets i xiquetes de la importància d'adquirir hàbits saludables i transmitir-los els valors propis de l'esport.
I així de bé ho va passar tot el nostre alumnat!

TROBADES D'ESCOLES EN VALENCIÀ

Aquest any les Trobades d'Escola Valenciana, Safor-Valldigna, se celebraran en Llocnou de Sant Jeroni, el dissabte 1 de juny.
Al centre ja hem rebut les samarretes i articles que es llancen a la venda. Animeu-se a participar! És una jornada on els xiquets i xiquetes gauideixen junt a altres escoles de la comarca.
Podeu descarregar-se el full de la comanda i portar-ho a la tutora abans del 11 d'abril.

INFORMACIÓ GENERAL

PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA DE MENJADOR 3r TRIMESTRE