HORT ESCOLAR

Poc a poc van venint els primers invertebrats als hotels instal.lats al nostre hortet. El gran està ubicat al mig de l'espai de pasarel.les i el que ha fet l'alumna Sofia Vila l'hem situat al bancalet de la seua classe 5é B. Podeu seguir portant elements naturals com pinyes, rames, branquetes, troncs xicotets, fulles seques, palla o corfes d'arbre per seguir plenant els seus habitacles. De segur que els nous inquil.lins d'ara endavant ens ajuden en la pol.linització, cura i millora de la nostra collita!

Mentre l'alumnat de 6è ja té preparat l'hotel d'insectes per poder ubicar-lo al nostre hortet, acondicionar les diferents habitacions i esperar l'arribada dels primer inquilins, altres alumnes de diferents cursos ja van recollint els primers encissams i preparant receptes d'allò més saludables.

ON ESTÀ EL SUCRE?. HÀBITS SALUDABLES.

Quina quantitat de sucre és recomanable cada dia? Quins productes porten sucre encara que no ho parega?

El nostre alumnat de 4 anys, 1r, 3r i 5é pren consciència sobre la importància de l'alimentació saludable i l'excés de sucre que tenen molts del productes, tots ells processats, que consumim diàriament.

IMG20231213135353
IMG20231213135356
IMG20231213132723
IMG20231213132731

L'alumnat de 6é i 1r de primària reprenen les activitats conjuntes. Padrines i padrins, fillols i filloles han fet cura de l'hort per poder traure bona collita.

AULA-JARDÍ

WhatsApp Image 2023-06-28 at 09.57.08
Un any més el nostre alumnat ja ha començat el projecte de l’hort escolar totalment consolidat al centre. Aquestes primeres sessions ens hem dedicat a preparar la terra, sembrar encisams, activar els dipòsits de compostatge amb nous llàmbrigols i regar aròmatiques i crassules.
L'alumnat del centre, en aquest cas padrins i fillols lectors del passat curs, segueixen millorant la seua relació mitjançant altres dinàmiques cooperatives com és el treball d'hort intercicles entre l'alumnat de 1r i 6é.

S'ha arreglat un poc l’espai d’enfront dels despatxos de recepció i s’ha instal.lat una pissarra vileda per poder eixir a fer alguna sessió a l'aire lliure en un lloc recollit. De moment cal portar els retoladors i el borrador de classe. Qualsevol aportació per millorar-ho és bona.

El nostre objectiu és recuperar i fomentar l'agricultura ecològica en el centre per mitja de l'hort escolar ecològic i d'oci perquè l'alumnat puga conrear les seues hortalisses i fruites 100% naturals, sent aquest l'eix principal sobre el qual s'articula una varietat d'activitats relacionades, com els tallers i les xerrades en agricultura ecològica i de contacte amb la naturalesa i la fi última és buscar un equilibri i benestar dels nostra gent en un entorn rural agradable.