EDUCACIÓ INFANTIL

ED. INFANTIL: LES PIRANYES INTRÈPIDES

Per commemorar el “Dia del Llibre”, dins de les activitats del Pla de Foment Lector del nostre centre; les famílies del Cicle d’Infantil ens han fet gaudir amb l’obra de teatre “Les piranyes intrèpides” escrita i protagonitzada per elles.
Han estat tres representacions amb les que l’alumnat s’ho ha passat pirata amb les aventures de Daniela, Rafaela i Marcela, els seus amics i uns terribles i divertits pirates.
Moltes gràcies per aquest tresor que ens heu regalat, ha estat genial!!! 🏴‍☠️👏🏻🩵

Image (6)

DONACIÓ DE MATERIAL EMPRESA 3POLHABITAT

L’alumnat del centre ja està gaudint de diversos tallers i activitats creades amb les fustes que ens ha donat desinteressadament l’empresa 3polhabitat.com.

L’hotel d’insectes, les megaconstruccions o part dels minimons a infantil són algunes d’elles!

Moltes gràcies per la vostra col.laboració i interés en millorar l'educació del nostre alumnat.

ECOESCOLES A INFANTIL

El passat dilluns vam rebre un altra sessió amb Maria d'ecoescoles, on en els xiquets i xiquetes d'Infantil 4 anys van aprendre moltes coses sobre les tomàques: les varietats que existeixen, el seu nom i color i, a més, van plantar tomàques al nostre hort escolar.

Esperem fer una bona collita!

1 foto agregada

DIA DE LA DONA

L'alumnat d'Educació Infantil assaja al pati de l'escola el ball que tindrà lloc el DIA DE LA DONA (8M). Tots i totes estan molt motivats i gaudeixen de la coreografia al ritme de "Respira" del Diluvi.

DIA DE LA PAU

Per commemorar el dia de la Pau, l'alumnat d'educació Infantil s'ha reunit al hall de la nostra escola i, sota el quadre del Guernica, quatre alumnes de 5 anys han llegit el manifest d'aquest dia tan important. A més, amb l'ajuda del nostre mestre Guillem, han conegut una miqueta més de la història d'aquest quadre tan famós de Picasso.

Feliç dia a tots i a totes!

1 foto agregada

INFANTIL: ACOMIADAMENT ELF

Ha arribat el moment! El nostre estimat Elf ha vingut hui a l'escola per a dir-nos que s'acomiadava de nosaltres per tornar al Pol Nord amb el Pare Noel.

Ens ha escrit una carta que, amb l'ajuda dels mestres, hem llegit i escoltat atentament.

També ens ha dit que hui, com que era el seu últim dia amb nosaltres, podiem tocar-lo i no perdria els seus poders! Per això, hem aprofitat per fer-nos unes fotos de record amb ell.

Fins l'any que ve amic Elf!!! T'esperem a Infantil!

TALLER "LÙ"

Avuí l'alumnat de 4 i 5 anys hem realitzat a l'aula un taller previ a la visita de l'espectacle "Lù" del teatre Raval. Hem gaudit d'aquesta experiència tan divertida i enriquidora.

Ha sigut un èxit!

L'alumnat de 4 i 5 anys d'Infantil, ha realitzat l'eixida al teatre del Raval per veure la representació "Lù".

Tant les xiquetes i xiquets com el professorat ha gaudit moltíssim de la representació, que ha estat plena de canvis de llum i color, balls i música.

Una obra que ha tingut a grans i menuts encisats durant tota l'estona.

Us la recomanem!

HALLOWEEN PUMPKINS EXPO

Ja podeu visitar l’exposició de les carabasses de Halloween, realitzades pel nostre alumnat i les seues famílies.
La trobareu a les entrades dels edificis d’Infantil i Primària.
Què gaudiu!
Happy Halloween! 🎃👻🐈‍⬛🧙‍♀️💀

LA CASTANYERA

El passat divendres l’alumnat del Cicle d’Infantil va gaudir amb la Festa de La Castanyera.
Maria Castanya, el Gegant del castanyer i Marrameu vingueren ha visitar-nos i ens ho vàrem passar molt bé amb el teatre que van representar. Vàrem ballar i cantar a muntó.
Els arbres de la tardor que vàrem fer per decorar el teatre i les nostres corones ens van quedar genial.
Després ens vàrem menjar les castanyes que va torrar La Castanyera amb ajuda del seu amic el torrador Javi. Estaven boníssimes!
També ens va acompanyar l’alumnat de primer de Primària.
A la tardor, ni fred ni calor, castanyes i caragols amb banyes!!! 🌰🍁🍂🍄

AULA DE LLUM I COLOR

A Infantil hem començat a fer ús de la nova aula de llum i color on l'alumnat acudeix en xicotets grups per gaudir de les diferents propostes.

Aquesta vegada, l'alumnat ha treballat diferents conceptes amb la llum com: lletres, formes geomètriques, el color i les seues propietats i ha fet construccions amb peces translúcides. S'ho han passat molt bé!

PERÍODE D'ACOLLIDA