TIC

Les tecnologies de la informació i la comunicació han experimentat en un curt espai de temps un gran auge fins a tal punt d'arribar a configurar un nou model de societat: la societat de la informació i de la comunicació.

El nostre sistema educatiu, per tant, no pot mantindre's al marge d'aquests canvis continus que estem vivint, sent necessari que aquestes tecnologies s'acosten al nostre centre per diferents motius:

• Com a element més de la nostra societat no pot mantindre's alié als canvis que s'estan donant en aquesta.
  • Perquè les Tics suposen una forma més actualitzada i dinàmica de crear i transmetre informació i coneixement.
  • A més, permeten una millor adequació als diferents ritmes i característiques de l'alumnat d'aquesta etapa.
dibujo tic

Tenint en compte aquestes consideracions, confiem en l'ús de les Tics com a instrument de transformació i innovació en el currículum ordinari del centre. En la nostra opinió, les Tics han d'ajudar-nos a avançar cap a una nova manera de treballar que supose una concepció nova de l'ensenyament i l'aprenentatge dels alumnes.

cdc

Què és la Identitat Digital (ID)?

La Identitat Digital (ID) és aquell conjunt de caracters que  identifiquen als docents, no docents i al alumnat dins de l'entorn en línia de la Conselleria d'Educació.

id-docent-no-docent-ok
id-alumne-ok

Per a què serveix la Identitat Digital (ID)?

La identitat digital serveix per a accedir a les aplicacions que ofereix la Conselleria d'Educació. Una mateixa identitat ens permetrà accedir a totes aquestes aplicacions.

id_3