XARXA LLIBRES

CURS 23-24

Estimades famílies,

Us facilitem l'enllaç a la pasarel·la de pagament de l'entitat SNAPPET. Cada pare/mare ha d'accedir a l'enllaç, escriure el nom del seu fill/a-estudiant, seleccionar la seua llicència i realitzar el pagament introduint les dades de la targeta. En una mateixa compra es poden gestionar diversos alumnes, identificant a cadascun amb el seu nom. Veureu que és summament fàcil.

Aquest enllaç romandrà actiu fins el proper 28 de setembre de 2023. Per favor, feu el pagament el més aviat possible.

BANNER_AJUNTAMENT_XEC_ESCOLAR_VAL

Tens 30€ garantits per a les teues compres en material escolar-cultural
Llibres de lectura extracurriculars, quaderns, útils d'escriptura, compàs, fulls, regles, estoigs, flauta dolça, cartolines, motxilles, carteres...

A qui va dirigit?