FOMENT LECTOR

SETMANA DEL LLIBRE INFANTIL CEIP BOTÀNIC CAVANILLES B
SETMANA DEL LLIBRE PRIMÀRIA CEIP BOTÀNIC CAVANILLES A
SETMANA DEL LLIBRE PRIMÀRIA CEIP BOTÀMIC CAVANILLES B

PROGRAMA D'APADRINAMENT LECTOR (PAL)

La lectura i la seua comprensió són fonamentals per al bon desenvolupament del nostre alumnat, i per tal de dinamitzar el seu aprenentatge, presentem el Projecte d’Apadrinament lector, dins del Pla de Foment Lector que es duu a terme al nostre Centre.

FALCA DE RÀDIO MERCAT DE NADAL

El proper 22 de desembre és el mercat de Nadal.

Com cada any hi haurà paradetes per adquirir llibres, joguets, peluixos i manualitats.
Nosaltres som l'alumnat de 6é i volem que ens ajudeu a recollir dinerets per al viatge de fi de curs.
Les nostres mares prepararan esmorzar per a tots.
Hi haurà salaet, dolcet, sucs i batuts.
Per la qual cosa estaríem molt agraïts si donareu eixe dia als vostres fills i filles uns quants eurets per comprar-se l'esmorzar.
Confiem amb la vostra ajuda!!
Gràcies per col·laborar!!
Entre tots fem escola.

TALLER DE RÀDIO I PODCAST

Un altre any més l'alumnat de quart i cinqué hem començat el taller de ràdio i podcast.Este curs hi haurà novetats que a poc a poc anirem descobrint . Estigueu atents i atentes que segur us sorprendrà!

DIA DE LES BIBLIOTEQUES

MicrosoftTeams-image

PROJECTE EDUCARTS: Ràdio i pódcast a l’escola

Aquest és un xicotet resum del que ha estat el desenvolupament del projecte de ràdio i pódcast al cursos de 4t i 5é aquest curs 2022-23. Nombroses han sigut les sensacions, emocions i aprenentatges que aquest ha despertat en tot l’alumnat participant. Totes elles expresades en la paraula que millor les representa: IL.LUSIÓ.

Si vols accedir a tots els GRUPS, fes click ací.