Projectes d’Innovació Educativa

L’Escola Antonio Armelles ha presentat recentment un Projecte d’Innovació i Investigació Educativa (PIIE) amb l’objectiu de continuar avançant en el seu compromís amb la millora contínua de la qualitat educativa.

Aquest projecte consisteix en la creació d’una aula transformadora, un espai innovador que s’adapta a les necessitats i habilitats de cada alumne i fomenta l’aprenentatge col·laboratiu i el treball en equip.

En cas d’aprovar-se el PIIE, l’aula estarà equipada amb tecnologia avançada, mobiliari ergonòmic i recursos pedagògics innovadors que permetran als estudiants experimentar i descobrir de manera autònoma, fomentant la seua creativitat i el desenvolupament del seu pensament crític.

L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és impulsar l’aprenentatge personalitzat, que responga a les necessitats i ritmes de cada estudiant i, al mateix temps, fomente el treball en equip i la col·laboració. D’aquesta manera, es busca potenciar l’autonomia dels estudiants i la seua capacitat per afrontar de manera crítica i creativa els reptes que se’ls presenten en la seua formació i en la seua vida.

La Subdirecció General de Formació al Professorat resoldrà el projectes presentats en la convocatòria en un període de 6 mesos. En qualsevol cas volem compartir amb vosaltres la nostra proposta