Carnestoltes 2023

Carnestoltes a l’escola: un dia ple de diversió i color

Els xiquets i xiquetes de l’escola han celebrat el Carnestoltes avui amb una gran rua de disfresses i molta animació. Des de ben d’hora, els alumnes han arribat a l’escola vestits amb les seues millors disfresses, des de superherois i princeses fins a pirates i animals.

La rua ha començat a mig matí, amb tots els alumnes desfilant pels carrers del barri i saludant als veïns i als comerciants amb la seua energia i alegria. Algunes famílies també s’han unit a la festa, i han ajudat a crear un ambient encara més festiu i participatiu.

Per als pares, ha estat una oportunitat única de veure els seus fills i filles gaudir d’un dia tan especial i de compartir la seua il·lusió i entusiasme per la festa. Molts han destacat la creativitat i originalitat de les disfresses, així com l’organització i la implicació dels professors i altres membres del personal de l’escola.