El vídeo com a eina vertebradora de projectes educatius

Objectius Desenrotllar estratègies per a l’elaboració de recursos didàctics interactius Mostrar al professorat les diferents opcions educatives i d’utilització dels recursos de generació pròpia. Desenrotllar estratègies per a l’elaboració de recursos didàctics interactius Mostrar al professorat les diferents opcions educatives i d’utilització dels recursos de generació pròpia. Introduir al professorat al món de la realització … Read more

El podcast com a recurs didàctic

Objectius Desenrotllar estratègies per a l’elaboració de recursos didàctics interactius Mostrar al professorat les diferents opcions educatives i d’utilització dels recursos de generació pròpia. Conèixer l’origen del Podcasting i escoltar diferents Podcast i podcasters. Conèixer el programari i maquinari necessaris per a la producció de Podcast, així com serveis d’allotjament i distribució. Utilitzar el Podcast … Read more

Recursos digitals per al docent

Objectius Desenrotllar estratègies per a l’elaboració de recursos didàctics interactius Mostrar al professorat les diferents opcions educatives i d’utilització dels recursos de generació pròpia. Adquirir coneixements relacionats amb el disseny i desenvolupament d’eines digitals. Crear i manipular activitats per a treballar amb els nostres alumnes a l’aula. Desenvolupar estratègies per al treball col·laboratiu. Aplicar les … Read more

Metodologies actives i col·laboratives en TIC: Escape room i realitat augmentada

Objectius Desenrotllar estratègies per a l’elaboració de recursos didàctics interactius Mostrar al professorat les diferents opcions educatives i d’utilització dels recursos de generació pròpia. Comprendre què és la ludificació i els seus elements Conéixer els tipus de jugadors per a adaptar els materials curriculars ludificats als diferents perfils Característiques d’un breakOutEdu Comprendre què és la … Read more

Eines per gammificar l’aula

Objectius Desenrotllar estratègies per a l’elaboració de recursos didàctics interactius Mostrar al professorat les diferents opcions educatives i d’utilització dels recursos de generació pròpia. Conèixer quines són les nocions bàsiques de la gammificació. Gestionar el comportament i el treball en equip utilitzant plataformes per a administrar l’aula. Crear jocs de preguntes i respostes utilitzant plataformes … Read more

Curs sobre el programa de gestió de biblioteques escolars: PMB

El PMB és un SIGB (Sistema Integrat de Gestió de Biblioteca) que està realitzat conforme a les normes i estàndards de la biblioteconomia. Respecta la norma UNIMARC, la recomanació 995 i permet la importació de registres de REBECA, el projecte de catalogació cooperativa entre les Biblioteques Públiques de l’Estat i les biblioteques centrals de les … Read more

Infocoronavirus GVA

La Generalitat ha llançat la nova pàgina web infocoronavirus.gva.es per a donar consells, recomanacions i instruccions a la societat valenciana sobre les diferents situacions originades pel coronavirus. La web, impulsada per la Presidència de la Generalitat amb l’objectiu de centralitzar tota la informació autonòmica relativa a aquesta malaltia i als seus efectes col·laterals, enllaça amb … Read more

Preguntes freqüents sobre la situació en educació per l’emergència del COVID-19

Publicades des de la Conselleria d’Educació preguntes freqüents sobre la situació en educació per l’emergència del COVID-19: Infocoronavirus Conselleria d’Educació COMUNICAT DE LA DELEGACIÓ DE PROTECCIÓ DE DADES PER MOTIU DEL COVID-19  

II Congrés TIC i Educació. L’aula oberta a la societat digital: ciberconvivència (AJORNAT)

Com a conseqüència de l’evolució de l’expansió del COVID-19 i de les indicacions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, de suspendre temporalment l’activitat educativa presencial, i de l’entrada en vigor del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de … Read more

Congrés de L’FPA: un camí d’oportunitats

Objectius Promoure l’actualització didàctica del professorat en els continguts propis de l’FPA. Fomentar la reflexió compartida sobre els processos d’ensenyament i aprenentatge. Compartir estratègies i bones pràctiques. Reflexionar sobre els canvis necessaris en l’organització curricular de l’FPA per tal de respondre a la realitat socioacadèmica actual. Establir itineraris de formació ocupacional en l’FPA. Donar a … Read more

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies