Congrés de L’FPA: un camí d’oportunitats

Objectius

  • Promoure l’actualització didàctica del professorat en els continguts propis de l’FPA.
  • Fomentar la reflexió compartida sobre els processos d’ensenyament i aprenentatge.
  • Compartir estratègies i bones pràctiques.
  • Reflexionar sobre els canvis necessaris en l’organització curricular de l’FPA per tal de respondre a la realitat socioacadèmica actual.
  • Establir itineraris de formació ocupacional en l’FPA.
  • Donar a conèixer els programes europeus a l’FPA.
Continguts
  • Metodologies inclusives en el procés d’ensenyament i aprenentatge.
  • Bones pràctiques educatives.
  • Recursos didàctics i propostes d’intervenció educativa.
  • Experiències de centres.
  • Estructura i organització curricular en FPA.
  • Reducció de l’abandonament en formació permanent.
  • Dinamització social i formativoocupacional de l’alumnat.
  • Programes europeus.
Dirigit A
  • Ordre de prelació:
  • 1. Professorat de centres d’FPA.
  • 2. Resta del professorat.
Condicions
  • Segons l’Orde 65/2012,de 26 d’octubre, de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, que estableix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives, la inassistència no justificada en alguna activitat es podrà penalitzar amb la no-admissió en posteriors accions formatives durant 12 mesos.
  • Així mateix, l’avaluació de les persones assistents a l’activitat serà realitzada de forma positiva o negativa per part dels coordinadors/es de l’activitat. Per a ser avaluat positivament hauran de complir-se, de forma general, les condicions següents:
  • a) Participar activament en totes les propostes d’activitat.
  • b) Assistir a un mínim del 85 % de les sessions presencials.
  • c) Realitzar les activitats obligatòries proposades en el disseny de la formació.