ENSENYANT CONTINGUTS VISUALS ACCESSIBLES EN HUMANITATS

Des dels àmbits d’Educació Inclusiva i Humanístic i Social del CEFIRE de València llancem una formació orientada a facilitar el personal docent de les matèries d’humanitats i ciències socials, tant en Primària com en Secundària, un conjunt d’habilitats i recursos que serviran per a millorar la participació i les oportunitats d’aprenentatge de l’alumnat amb necessitats … Read more

Full de càlcul per a la gestió docent

Full de càlcul per a la gestió docent   El CEFIRE de València continua impulsant la generalització de la competència digital docent en destreses per a l’avaluació, amb aquest nou curs a través de Moodle, mitjançant el qual descobriràs moltes de les seues possibilitats concretes per a la seua gestió mitjançant Full de càlcul, i … Read more

Entorns informacionals específics per al treball per projectes

Educar la ciutadania del segle XXI requereix formar en l’ús responsable i creatiu de la ingent quantitat d’informació, en la diversitat de formats -audiovisual, hipertextual, multimèdia, transmèdia- amb què aquesta es presenta, la capacitat d’anàlisi i pensament crític, en el treball en equip on les aportacions de tots els membres són vàlides i necessàries per … Read more

Guia i elaboració col·legiada del PAM. Document per la millora de la qualitat educativa

Este curs està pensat per orientar en el disseny del PAM, Pla d’Actuació per a la Millora des d’una perspectiva pràctica que naix de la reflexió col·legiada del claustre sobre la realitat socio-educativa del centre i que esdevé instrument bàsic per al canvi metodològic. El canvi d’un model d’integració educativa cap a un inclusiu és … Read more

COEDUCA. Com incorporar la igualtat en la programació d’aula

Aquest taller ofereix l’oportunitat de dinamitzar la pràctica docent del professorat sensibilitzat en el camp de la igualtat,  i que necessita conèixer el procés de com incorporar i enriquir les seues unitats didàctiques des d’una perspectiva coeducativa. L’objectiu d’aquest taller és impregnar el treball docent diari en el camp de la igualtat per tal de … Read more

Transformant espais per a l’aprenentatge en Educació Infantil

Una oportunitat d’aprofundir en el procés d’aprenentatge del infants en l’espai que els envolta, oferint estratègies i un espai per a la reflexió docent, entre altres aspectes, és el que es pretén  que compartim amb el primer mòdul «Transformant espais per a l’aprenentatge en Educació Infantil» Aquest forma part de l’itinerari específic «ESPAIS ARRELATS, CENTRES … Read more

Curs: Eines per a la gamificació de l’aprenentatge

Aquest curs a distància té una durada de 20 hores, 4 de les quals es realitzen per videoconferència Webex els dies 29 d’abril i 20 de maig, en horari de 18 a 20 hores, i la resta mitjançant la plataforma Moodle. La formació en línia, impartida pel professor de l’especialitat d’Informàtica David Escribano Álvarez, comença … Read more