ENSENYANT CONTINGUTS VISUALS ACCESSIBLES EN HUMANITATS

Des dels àmbits d’Educació Inclusiva i Humanístic i Social del CEFIRE de València llancem una formació orientada a facilitar el personal docent de les matèries d’humanitats i ciències socials, tant en Primària com en Secundària, un conjunt d’habilitats i recursos que serviran per a millorar la participació i les oportunitats d’aprenentatge de l’alumnat amb necessitats d’accés als continguts visuals del currículum.

Ens dedicarem sobretot als recursos més habituals, com són les imatges artístiques, mapes i textos, però també a les visites culturals que se solen organitzar des dels centres educatius. No us perdeu aquesta oportunitat d’aprendre a millorar l’accés a l’aprenentatge per tot l’alumnat.