Amb aquesta formació es pretén que els professionals de l'educació promoguen l'actualització pedagògica dels professionals implicats en l'Educació Infantil, afavorisquen la reflexió i l'anàlisi del professorat sobre la pròpia pràctica educativa i aporten recursos, propostes d'intervenció i enfocaments metodològics coherents amb les bases pedagògiques, sociològiques, filosòfiques i científiques que caracteritzen l'etapa.
CONTINGUTS
- Educació emocional i neuroeducació.
- Gestió i educació emocional dins l'aula d'infantil.
- Recursos per a treballar competències emocionals bàsiques.
- Estratègies per a controlar les emocions.
- Disseny de situacions d'aprenentatge.
DIRIGIT A
- Personal docent i personal tècnic educatiu d'Educació Infantil amb destinació en centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana en els quals s'impartisquen els ensenyaments regulats per la Llei orgànica d'Educació.
- Personal docent i personal tècnic educatiu que preste servicis tècnics de suport educatiu en Educació infantil en els centres indicats en l'apartat anterior.
- Personal que haja finalitzat els graus i màster que conduïxen a l'obtenció de la titulació docent, sempre que es troben inscrits en alguna de les bosses de personal docent de l'especialitat d'Educació Infantil de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació i aquest personal no supose més del 50% de participació en l'activitat.
OBSERVACIONS
El curs consta de 3 sessions síncrones OBLIGATÒRIES en línia mitjançant la plataforma de Microsoft TEAMS els següents dies:
- 18/04/2024 de 17.30-19:30h
- 02/05/2024 de 17.30-19:30h
- 09/05/2024 de 17.30-19:30h