Accessibilitat en els aprenentatges: eines per a l’organització de la resposta inclusiva a l’aula. DUA-
El passat mes de maig es va finalitzar la 1ª edició del curs “Accessibilitat en els aprenentatges: ferramentes per a l’organització de la resposta inclusiva a l’aula. DUA-A”. Ja està en inscripció la 2ª edició (inici 28 de setembre). Amb l’intenció de crear un Itinerari DUA-A, durant el curs 2020-21 s’oferiran cursos específics relacionats. Ara … Read more
RECURSOS PER A LA CODOCÈNCIA
Si parlem d’àmbits, parlem de docència compartida. Clica a la imatge i descobreix les propostes que et fem des del CEFIRE Especific d’Educació Inclusiva En el següent document trobaràs les idees compartides en la taula redona sobre codocència per diferents professionals amb experiència en aquest tema:
ORIENTACIONS PER A PROGRAMAR AMB DISSENY UNIVERSAL I ACCESSIBILITAT (DUA-A)
Et presentem una sèrie d’orientacions pràctiques que et facilitaran la incorporació dels principis del disseny universal i l’accessibilitat quan programes les teues situacions d’aprenentatge o qualsevol activitat d’aula. Té dues parts: la primera se centra en identificar barreres i crear un context d’aprenentatge accessible per a tot el grup i la segona conté orientacions perquè … Read more
ORIENTACIONS PER A PROGRAMAR AMB DISSENY UNIVERSAL I ACCESSIBILITAT (DUA-A)
Et presentem una sèrie d’orientacions pràctiques que et facilitaran la incorporació dels principis del disseny universal i l’accessibilitat quan programes les teues unitats didàctiques o qualsevol activitat d’aula. Té dues parts: la primera se centra en identificar barreres i crear un context d’aprenentatge accessible per a tot el grup i la segona conté orientacions perquè … Read more
La perspectiva inclusiva en els àmbits
A continuació trobareu la transcripció del vídeo i els enllaços als recursos: La perspectiva inclusiva en el diseny dels àmbits – M. Villaescusa