OFERTA FORMATIVA EN COMUNICACIÓ ALTERNATIVA I/O AUGMENTATIVA

Durant el pròxim curs escolar durem a terme una oferta formativa sobre comunicació alternativa i/o augmentativa destinada a tot el personal educatiu. Aquesta formació s’ha dissenyat sota tres nivells de competència en la temàtica:

Nivell I: Curs Introducció a la comunicació alternativa i/o augmentativa a l’escola inclusiva.

Nivell II: Curs Criteris d’implementació i estratègies d’ús dels sistemes d’augmentatius i alternatius de comunicació amb suport 4a edició.

Nivell III: Curs Alfabetització de l’alumnat que necessita comunicació alternativa i/o augmentativa

A més podràs realitzar un curs sobre la metodologia de Llenguatge Natural Assistit.

En aquesta infografia trobaràs enllaçada tota la informació sobre els quatre cursos i les seues dates d’inscripció: