Programes d’atenció primerenca amb alumnat amb TEA. Participació de tots els agents educatius.

Aquest mes d’octubre estem aprofundint en els tres models d’atenció primerenca per alumnat amb TEA.

Rocío Carrión y Teresa Díaz, Emiliano Fabris y Álvaro Bejarano, com a participants del  Projecte Erasmus+ KA201 STAY-IN  són les persones expertes que s’encarregaran de donar a conèixer els aspectes bàsics dels models ESDM, PACT i ImPACT, respectivament.

Les professionals assistents al curs hauran d’aplicar algú dels principis dels models que es presenten als seus centres, implicant a altres figures de suport (ordinari, especialitzat i/o famílies).

Continuarem informant de l’evolució del curs al nostre compte  oficial @CEFIREambitINC.